Vikravegen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Latest topics
» Brettspilling snart?
by langmart_3 Man Mar 23, 2009 7:20 pm

» WOW eg e BEST!!!
by langmart_3 Man Feb 16, 2009 12:46 pm

» Speling i romjule?
by langmart_3 Lør Des 20, 2008 12:50 am

» Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng
by langmart_3 Lør Des 20, 2008 12:46 am

» opptattering
by langmart_3 Lør Des 13, 2008 5:37 pm

» Invitasjon: Brettspilling på Betania lørdag 25.10.2008!
by las^se Lør Okt 25, 2008 2:04 pm

» Fotball
by Ta'B Tor Okt 02, 2008 5:16 pm

» Invitasjon: Spilledag på Vikra 3.oktober.2008!
by Ta'B Tor Okt 02, 2008 1:07 pm

» Spillsesjon 27.09.2008 - "Bæææ!"
by las^se Man Sep 29, 2008 11:54 am

» Mini-Z
by las^se Søn Sep 28, 2008 8:48 pm


Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng

3 posters

Go down

Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng Empty Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng

Poste  las^se Tor Nov 15, 2007 11:47 pm

Haia!

Eg vil dela litt opplevelsar rundt mitt datakjøp hos Dell:

1. Kjøp av bærbar datamaskin høsten 2005. Fikk laserskriver med på kjøpet, og det gikk raskt og smertefritt. Betalte ekstra for 3 års neste-dag-garanti.

2. Fikk problemer med harddisken. Løsning: Dell sendte tekniker som skifta harddisk, og installerte windows på ny - gratis!

3. Fikk prolemer med muse-sticken på pc'en. løsning: Dell sendte nytt tastatur, som jeg lett skiftet selv. - gratis!

4. Fortsatt problemer med muse-sticken. Løsning: Dell sendte tekniker som skifta tastatur, hovedkort og dekselet der muse-padden er. - gratis!

5. Utrolig nok hjalp ikke dette heller. Løsning: Dell sendte meg helt ny pc, som jeg sitter å skriver denne posten med nå. Bedre spesifikasjoner, og ikke nok med det. Jeg fikk ny windows-lisens, og veske med! - gratis!!!!

Så nå sitter jeg her med en litt over to år gammel pc, som virker fint, men muse-sticken er det problemer med. Og så har jeg en helt ny pc i tillegg. Så får vi se om de henter den gamle, eller om jeg beholder begge to. God service var det uansett! Ikke måtte eg krangla eller noen ting. Meldte service, og neste dag kom tekniker/vare på døra hjemme hos meg, eller på jobb. Null problem! Og dette for lusne 2500,- i ekstra garanti. Anbefales på det sterkeste, for å sende inn en pc til service, for så å vente på den i en måned er IKKE interessant engang!

Så: Kjøp Dell Latitude - pc, med ekstra garanti! Det gjør alt så mye enklere! Under er bildet av den nye som jeg fikk idag:

Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng D630
las^se
las^se
Vikra-nørd
Vikra-nørd

Antall Innlegg : 183
Age : 40
Location : Vikra (doh)
Registration date : 12.10.2007

https://vikra.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng Empty Re: Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng

Poste  las^se Fre Nov 16, 2007 3:59 pm

TAKK TAKK TAKK, DELL!

Om det har skjedd ein glipp, eller om eg er så heldige, vett eg ikkje. Men uansett. Eg hadde i utgangspunktet 3 års ekstra garanti på min opprinnelige pc. Nå hadde eg i underkant av et år igjen på den. Den nye eg fekk nå så regna eg med kanskje ett år, eller gjenværende tid på den eg hadde. Men neida, eg fikk tre år til eg. Så den eg fikk nå har eg garanti på til november 2010!!

Fantastisk!

Kjøp Dell er du snill, med ekstra garanti! service neste dag, og ny pc uten å mukke om de ikkje klarer å fikse problemet, om det er aldri så lite. Då slippe du å klage..


Sist endret av den Fre Nov 30, 2007 3:43 pm, endret 1 gang
las^se
las^se
Vikra-nørd
Vikra-nørd

Antall Innlegg : 183
Age : 40
Location : Vikra (doh)
Registration date : 12.10.2007

https://vikra.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng Empty Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng

Poste  Ta'B Fre Nov 30, 2007 3:22 pm

Apropo penger; kor møkje kosta pc-en din? Har vell nesten dekt heile prisen nå pga. de generøse i dell? Wink
Ta'B
Ta'B
Vikra-nørd
Vikra-nørd

Antall Innlegg : 133
Age : 31
Location : Oppani Jere
Registration date : 12.10.2007

Til Toppen Go down

Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng Empty Re: Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng

Poste  las^se Fre Nov 30, 2007 3:42 pm

Den gamle kosta 12500,- og den nye ligge på ca. 10500,- med det oppsettet som eg har. Detta e inkludert 3 års service.
las^se
las^se
Vikra-nørd
Vikra-nørd

Antall Innlegg : 183
Age : 40
Location : Vikra (doh)
Registration date : 12.10.2007

https://vikra.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng Empty Re: Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng

Poste  langmart_3 Lør Des 13, 2008 5:33 pm

Nå har eg nettopp kjupt meg ein DELL XPS 1330 med
2,40 GHz prossesor,
4 GB RAM,
500 Gb hardisk,
nVida grafittkort,
videokamera (gratis),
ulykkesforsikring for 3 år,
antivirus progarm (McFee) for 3 år,
+++
= verdt 16,7 tusen, men sie an va på tilbud så fekk eg an for 13,2 tusen affraid
langmart_3
langmart_3
Nærme seg ekta vikra-nørd nå...
Nærme seg ekta vikra-nørd nå...

Antall Innlegg : 88
Age : 30
Location : MOLIN sentrum
Registration date : 13.10.2007

Til Toppen Go down

Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng Empty Re: Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng

Poste  langmart_3 Tir Des 16, 2008 3:34 pm

Nå sitte eg her å skrive på min nye Dell;)

Eg trur eg aldrig har vore meir fornødde me et kjøp på lenge.... tar litt tid for å komm inn i an (ikkje bokstavligt talt) men fornødde e eg Very Happy
langmart_3
langmart_3
Nærme seg ekta vikra-nørd nå...
Nærme seg ekta vikra-nørd nå...

Antall Innlegg : 88
Age : 30
Location : MOLIN sentrum
Registration date : 13.10.2007

Til Toppen Go down

Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng Empty Re: Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng

Poste  las^se Tor Des 18, 2008 9:54 pm

Gratulera så møkje! Fekk du me trådløse headsett?
las^se
las^se
Vikra-nørd
Vikra-nørd

Antall Innlegg : 183
Age : 40
Location : Vikra (doh)
Registration date : 12.10.2007

https://vikra.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng Empty Re: Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng

Poste  langmart_3 Lør Des 20, 2008 12:46 am

las^se skrev:Gratulera så møkje! Fekk du me trådløse headsett?

Nei, men eg fekk nogen knall bra øyreproppar m/ledning. knall bra lydkvalitet;)
langmart_3
langmart_3
Nærme seg ekta vikra-nørd nå...
Nærme seg ekta vikra-nørd nå...

Antall Innlegg : 88
Age : 30
Location : MOLIN sentrum
Registration date : 13.10.2007

Til Toppen Go down

Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng Empty Re: Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet