Vikravegen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Latest topics
» Brettspilling snart?
by langmart_3 Man Mar 23, 2009 7:20 pm

» WOW eg e BEST!!!
by langmart_3 Man Feb 16, 2009 12:46 pm

» Speling i romjule?
by langmart_3 Lør Des 20, 2008 12:50 am

» Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng
by langmart_3 Lør Des 20, 2008 12:46 am

» opptattering
by langmart_3 Lør Des 13, 2008 5:37 pm

» Invitasjon: Brettspilling på Betania lørdag 25.10.2008!
by las^se Lør Okt 25, 2008 2:04 pm

» Fotball
by Ta'B Tor Okt 02, 2008 5:16 pm

» Invitasjon: Spilledag på Vikra 3.oktober.2008!
by Ta'B Tor Okt 02, 2008 1:07 pm

» Spillsesjon 27.09.2008 - "Bæææ!"
by las^se Man Sep 29, 2008 11:54 am

» Mini-Z
by las^se Søn Sep 28, 2008 8:48 pm


Spillsesjon 6.11.2007 - På brettspillklubb for første gang!

2 posters

Go down

Spillsesjon 6.11.2007 - På brettspillklubb for første gang! Empty Spillsesjon 6.11.2007 - På brettspillklubb for første gang!

Poste  las^se Søn Nov 25, 2007 3:55 pm

Litt seint her, men eg vil dela litt med meg frå første gang me var på brettspillklubb Smile

Sted: Gamle Slakthuset i Haugesund
Tid: Me kom vel ca. 17.30
Oppmøte: Først trudde eg at det var ei gru i folk, men det viste seg at det var Magic th Gathering - gathering på samme tid Smile

- Punk
- Jan Tore
- las^se
- Boardcraft
- Einar
- Sigvald
- Og ein gutt eg ikkje huska navnet til...


Spill:

Bord 1 med Boardcraft, Einar, Sigvald og lillegutt var allerede i gang med Age of Empires III. Følgte ikke med på hvordan det gikk med de, men vet at Boardcraft vant til slutt.

Spillsesjon 6.11.2007 - På brettspillklubb for første gang! 20071110

Bord 2 med Punk, Jan Tore og las^se drog frem Stormenes Tid, som Cappelen så generøst hadde overrekket las^se for en tid tilbake. Punk og Jan Tore var førstegangsseilere, men det skulle ikke bli noe hinder. Ingen var spesielt interesserte i å høre alle reglene forklart, så me satte i gang å spille. Starten gikk som den alltid gjør. Men Punk fikk etterhvert veldig mange poeng flere enn oss andre. las^se gjorde et desperat sisteforsøk, men det var fo langt frem. At Jan Tore i tillegg tok andreplassen heeeelt til slutt gjorde ikke livet lettere for las^se, som var den eneste som kunne spillet fra før. Punk tok i tillegg rekord med 60 poeng. (las^se's va 59 fra tidligere spill).

Spillsesjon 6.11.2007 - På brettspillklubb for første gang! 20071111

Etter pølse og brus, var Ameritrash-spillet fra Avalon Hill, nemlig Robo Rally klar til dyst. Vi tok det minste brettet tilgjengelig, for å spille et så kort spill som mulig. Tiden var en faktor. las^se fikk den beste starten, og kom først til checkpoint 1. Jan Tore kjørte bare av brettet hele tiden, slik at det eneste han fikk, var mindre liv. Punk var sakte men sikkert på vei mot målet. Bord 1 var ferdige, og alle untatt Boardcraft gikk hjem. Full av selvtillit mente han at han kunne vinne selv om vi hadde spilt flere runder allerede. Det ble ulifelig spennende til slutt, for las^se rota seg bort ved checkpoint 2, Punk gikk alt så mye bedre for, og Boardcraft spilte fantastisk. Jan Tore's robot gikk ned for telling, og han var ute av spillet. Punk og Boardcraft kom først til området hvor checkpoint 3 var, mens las^se kom pesende etter. Takket være tilfeldigheter, så manglet både Punk og Boardcraft de rette kortene til å komme seg oppå checkpoint 3, mens las^se til slutt klarte å karre seg oppå, etter en liten rundtur. Hårfint er fint nok for las^se!

Spillsesjon 6.11.2007 - På brettspillklubb for første gang! 20071112

Konklusjon:

Kjempekjekt! Så absolutt verdt turen, og eg kan anbefale alle å være med, så sant du liker å spille brettspill fra 17.30 til 21.45 på en tirsdag.
las^se
las^se
Vikra-nørd
Vikra-nørd

Antall Innlegg : 183
Age : 40
Location : Vikra (doh)
Registration date : 12.10.2007

https://vikra.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Spillsesjon 6.11.2007 - På brettspillklubb for første gang! Empty Re:Spillsesjon 6.11.2007 - På brettspillklubb for første gan

Poste  Ta'B Søn Nov 25, 2007 11:48 pm

Hørtes kjekt ut, ja! Synd at eg ikkje har fått vore me. Får komma sterkare tebars etter jul:)
Ta'B
Ta'B
Vikra-nørd
Vikra-nørd

Antall Innlegg : 133
Age : 31
Location : Oppani Jere
Registration date : 12.10.2007

Til Toppen Go down

Spillsesjon 6.11.2007 - På brettspillklubb for første gang! Empty Re: Spillsesjon 6.11.2007 - På brettspillklubb for første gang!

Poste  las^se Man Nov 26, 2007 2:00 am

Du er jo medlem Ta'B, så det hadde vore kjempebra om du tok tid til å bli med på samlingane! Lurte litt i å kalla dei spelekveldane me kjøre her sør (både på bedehuset og sjå kvarandre), for spelekveldar under klubben. På den måten så blir det lettare for alle å bli med og bli medlem. Smile Me trenge 5 under 25 til nyttår, og har til nå bare to!!!!

så Peter, konrado, langmart_3, Joohannes, Ingvald osv.. føle dokke kalle??? Me får fleire tusen kroner så me kan bruka på spill. Eg er kasserer, så eg har jo litt å sei der, så type spill osv blir fordel oss! Transport-spill (Peter!!!), kan jo bli prioritert om medlemmene (Peter!!!) er aktive Smile

Om dokke syns det e stress å melda dokke på via internett åsånn, så kan det ordnas via meg. Eg trenge 50,- sjå kvar, åsså sete eg de inn, + ordna me medlemskap.

50,- e jo "ingenting"! Dokke bruke jo meir på snop ein fredagskveld (Peter!!!) Smile

Så tar du (Peter!!! affraid ) hintet, og kallet, så kjør på å bli medlem! Knallkjekt at du støtte opp om tiltaket, og endå kjekkare om du blir støtte og medspiller!
las^se
las^se
Vikra-nørd
Vikra-nørd

Antall Innlegg : 183
Age : 40
Location : Vikra (doh)
Registration date : 12.10.2007

https://vikra.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Spillsesjon 6.11.2007 - På brettspillklubb for første gang! Empty Re: Spillsesjon 6.11.2007 - På brettspillklubb for første gang!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet