Vikravegen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Latest topics
» Brettspilling snart?
by langmart_3 Man Mar 23, 2009 7:20 pm

» WOW eg e BEST!!!
by langmart_3 Man Feb 16, 2009 12:46 pm

» Speling i romjule?
by langmart_3 Lør Des 20, 2008 12:50 am

» Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng
by langmart_3 Lør Des 20, 2008 12:46 am

» opptattering
by langmart_3 Lør Des 13, 2008 5:37 pm

» Invitasjon: Brettspilling på Betania lørdag 25.10.2008!
by las^se Lør Okt 25, 2008 2:04 pm

» Fotball
by Ta'B Tor Okt 02, 2008 5:16 pm

» Invitasjon: Spilledag på Vikra 3.oktober.2008!
by Ta'B Tor Okt 02, 2008 1:07 pm

» Spillsesjon 27.09.2008 - "Bæææ!"
by las^se Man Sep 29, 2008 11:54 am

» Mini-Z
by las^se Søn Sep 28, 2008 8:48 pm


Spillsesjon 22.12.07 - Bohnaparte og knipserier

2 posters

Go down

Spillsesjon 22.12.07 - Bohnaparte og knipserier Empty Spillsesjon 22.12.07 - Bohnaparte og knipserier

Poste  las^se Søn Des 23, 2007 5:05 am

Det var etter mye om og men duket for spilling i Vikravegen! Jeg hadde ikke sagt noe tidspunkt for når folk kunne komme, eller sagt så mye i det hele tatt, men folk kom, og vi fire som først kom var:

las^se
Punk
konrado
øyvind

Vi spilte crokinole på mitt selvlagde bord, og det var ikke tvil om at Punk og konrado likte spillet. Det skulle ikke bli siste spill denne kvelden.

Etter hvert kom kolumbus med Peter, som var klart som ett egg for å spille. Sveinung kom også diltande. Jeg tok fram en gjeng med spill eg hadde lyst å spille, så fikk dei velge ett. Det ble Bohnanza (igjen...!). Hadde egentlig gått lei spillet, men etter at jeg kjøpte utvidelsene High Bohn Plus og Bohnaparte, er eg ivrig etter å spille litt igjen. Selv om visse deltakere ytret ønske om å spille standard-spillet, la eg nedveto om at det ikke kom på tale!

Det skulle vise seg å bli et ganske standard vikravegen-spill, der noen ikke er helt med. På slutten av spillet satt Øyvind rik som bare det, og når han fikk vite at det var om å gjør å ta mest landområder, så var det akkurat som det var første gang han hadde fått det med seg. Sikkert ikkje heil våken, karen Smile Punk var imidlertid våken, og som første seilas på Bohnanza-båten klarte hans seg utmerket, og vant knepent føre las^se og Peter.

Øyvind gjekk hjemover, og vi spilte turnering i crokinole. Ta'B og Ingvald hadde i endelig tatt turen etter en bowling-seanse. Punk ville utfordre to andre i spillet, og endte opp med å vinne, der 7 av 12 brikker gikk i 20-poengs-hullet!! Fantastisk prestasjon, som han ikke klarte å gjenta denne kvelden. Sveinung ble henta av trøtte foreldre, som ville ha gutten i seng, så da ble vi partal igjen, og crokinole-turnering var et faktum. Det var paret Punk og konrado som stakk av med seieren. Ta'B og Peter sleit virkelig med å få dreisen på brikkene, og endte på en fortjent sisteplass Wink

Ingvald og Peter satt igjen ved crokinole-bordet, mens vi andre fant frem en fin liten samling Magic the Gathering, som Punk hadde med seg. Vi fikk en innføring i spillet, og utrolig nok var Punk, som eneste erfarne spiller, den som røyk først. Meg, las^se, klarte kunststykket å vinne foran konrado og hans skygge-vesener.

Til slutt, som en avslutning, spilte vi nok en turnering i Crokinole. Samme lag, men denne gangen skulle Ingvald vise sin styrke som lagspiller, og med meg, las^se, på laget, vant vi fortjent. I kampen om andreplassen leda Punk og konrado 85-10 over Ta'B og Peter. Men på mirakuløst vis klarte Ta'B og Peter å karre til seg 90 poeng i samme runde, og vant 100-85 over vinnerene fra tidligere på kvelden. Ikkje værst!

Knallkjekk kveld, med masse saltstenger, og super-sukra julebrus. lol!

God Jul, alle sammen! Husk spilling med familien, og med klubben i romjulå!
las^se
las^se
Vikra-nørd
Vikra-nørd

Antall Innlegg : 183
Age : 40
Location : Vikra (doh)
Registration date : 12.10.2007

https://vikra.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Spillsesjon 22.12.07 - Bohnaparte og knipserier Empty Re: Spillsesjon 22.12.07 - Bohnaparte og knipserier

Poste  Ta'B Søn Des 23, 2007 2:34 pm

God Jul ja!Smile
Fortjent sisteplass? Rolling Eyes
Ta'B
Ta'B
Vikra-nørd
Vikra-nørd

Antall Innlegg : 133
Age : 31
Location : Oppani Jere
Registration date : 12.10.2007

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet