Vikravegen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Latest topics
» Brettspilling snart?
by langmart_3 Man Mar 23, 2009 7:20 pm

» WOW eg e BEST!!!
by langmart_3 Man Feb 16, 2009 12:46 pm

» Speling i romjule?
by langmart_3 Lør Des 20, 2008 12:50 am

» Vil du ha god service på ditt datakjøp, ja då koste det peng
by langmart_3 Lør Des 20, 2008 12:46 am

» opptattering
by langmart_3 Lør Des 13, 2008 5:37 pm

» Invitasjon: Brettspilling på Betania lørdag 25.10.2008!
by las^se Lør Okt 25, 2008 2:04 pm

» Fotball
by Ta'B Tor Okt 02, 2008 5:16 pm

» Invitasjon: Spilledag på Vikra 3.oktober.2008!
by Ta'B Tor Okt 02, 2008 1:07 pm

» Spillsesjon 27.09.2008 - "Bæææ!"
by las^se Man Sep 29, 2008 11:54 am

» Mini-Z
by las^se Søn Sep 28, 2008 8:48 pm


Spillsesjon 3.05.2008 - Sabotere, kruttfulle dyrehager!!

2 posters

Go down

Spillsesjon 3.05.2008 - Sabotere, kruttfulle dyrehager!! Empty Spillsesjon 3.05.2008 - Sabotere, kruttfulle dyrehager!!

Poste  las^se Søn Mai 04, 2008 2:54 pm

Lenge siden jeg har skrevet sammendrag av spillekvelder, men denne var spesiell. Nødt til å få den på internett-papir Smile

Det hadde vært ungdomsmøte på Berøa, da vi satte oss ned rundt et bord og spilte Saboteur, et nytt spill for alle utenom undertegnede.,

Spillere:
Ingar, Kristian, Peter, Øyvind, las^se, Konrad, langmart_3 og Ingvald.

Kort oppsummert kan vi konstantere at Ingar saboterte, selv om han ikke var sabotør, og Peter er en slu rev Smile

Vinnerene ble Peter og Øyvind på delt 1.plass med 6 gull, og sist ble Ingvald og Ingar med sine tomme lommebøker cheers

Så kom Bang! på bordet. De fleste hadde spilt dette før, men for noen var det nytt.

Spillere:
jarls, kristian, peter, las^se, konrad, langmart_3 og ingvald.

Selv liker jeg dette spillet, bare ikke å ryke fort ut, for da må jeg vente så lenge på at de andre skal bli ferdig Smile

Det ble kjemping mellom sheriff Ingvald og outlaw jarls. Konrad, langmart_3 og Peter fikk den siste kulen tidlig, men de tok det med fatning. Selv satt jeg midt innimellom, og tok kule etter kule. Til slutt stod det mellom Ingvald og Renegade Kristian. For første gang har Renegade'n komt så langt når vi har spilt. Men med så bra arsenal av kort og kuler, kunne Ingvald etterhvert innkassere seier, og Vice las^se og Vice Peter, gledet seg med han.

Så kvelden, som hadde blitt natt, var klar for det store høydepunktet. ZOOLORETTO! Dette nyervervede spillet, som vant Spiel des Jahres (Årets spill) i fjor.

Det handler om at hver spiller fyller hver sin dyrehage med forskjellige dyrearter, salgsboder og kanskje utvider litt. Det blir litt krangling om de beste lastebilene med dyr, penger og boder, og ekstra moro er det om dyrene får en liten baby også Smile

Spillere:
kristian, peter, las^se og konrad.

Jeg hadde spilt dette en gang før, mens det var nytt for de andre. De fleste tok dette spillet kjapt, og alle fikk etter hvert fylt opp en eller flere av sine områder. Det ble skikkelig kniving om lastebilene, noe som var morsomt. Jeg likte spillet kjempegodt, og ser gjerne at dette spillet kommer på bordet igjen snart!

Resultatet:
las^se
konrad
kristian
peter
las^se
las^se
Vikra-nørd
Vikra-nørd

Antall Innlegg : 183
Age : 40
Location : Vikra (doh)
Registration date : 12.10.2007

https://vikra.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Spillsesjon 3.05.2008 - Sabotere, kruttfulle dyrehager!! Empty Re: Spillsesjon 3.05.2008 - Sabotere, kruttfulle dyrehager!!

Poste  langmart_3 Ons Mai 07, 2008 12:11 am

Ja det var deiligt å endelig få bruke spele-muskelen igjen Very Happy

Det va på tide. Me må snart spela igjen Cool

Fredag itte øvelsen??
langmart_3
langmart_3
Nærme seg ekta vikra-nørd nå...
Nærme seg ekta vikra-nørd nå...

Antall Innlegg : 88
Age : 30
Location : MOLIN sentrum
Registration date : 13.10.2007

Til Toppen Go down

Spillsesjon 3.05.2008 - Sabotere, kruttfulle dyrehager!! Empty Re: Spillsesjon 3.05.2008 - Sabotere, kruttfulle dyrehager!!

Poste  las^se Tor Mai 08, 2008 8:56 pm

Det er snakk om ein speledag/kveld på lørdag. Eg har for så vidt sagt ja til det, men trur ikkje eg får fleire kveldar same vekå. Om nåken e interesserte, så gi meg beskjed Smile

Muligens litt grillings på kvelden, får sjau.
las^se
las^se
Vikra-nørd
Vikra-nørd

Antall Innlegg : 183
Age : 40
Location : Vikra (doh)
Registration date : 12.10.2007

https://vikra.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Spillsesjon 3.05.2008 - Sabotere, kruttfulle dyrehager!! Empty Re: Spillsesjon 3.05.2008 - Sabotere, kruttfulle dyrehager!!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet